Sibelcet Arkadaşlar selam, dün sabah rahatsızlandım reglime 4gün vardı hastaneye gittiğimde gebelik şüphem olduğu için kan aldılar beta 13 çıktı doktor çok umutlanma takibini yap dedi cumartesi regl günüm cuma tekrar kan vericem sizce kaç çıkmalı?
Deniiizzz Sibelcet regln bile geçmemiş üstelik daha 4 gün var dedin değil mi ona rağmen 13 se o 4 gün de her türlü yükselir Allahın izniyle ama senin suratına dannn diye çok umutlanma diyen doktoru değiştirmeni tavsiye ederim sana en azından bakalım zaman geçsin takip edelim diyebilirdi çok umutlanma ne acımasız bir cümle.
Haticom Sibelcet daha çok yenidir zaten regl geçmeden öğrenmişsiniz 2 günde bir baktırın yükselecektir bence 🌸 bende 1 gün kala öğrendim şuan beta takibindeyim
Sibelcet Melismelo yaaa tamamdır bende var hissediyorum zaten ama emin olamadım 2 kere düşük yaptım şuan o korku sardı beni
EsoMom_ Melismelo adetine kaç gün varken bu değer çıktı ? Benim adetim 3 gün geçti o gün akşam test yaptık kan testi 16.5 çıktı bende az olduğunu düşünüyorum korkuyorum acıkcası
Sibelcet elifceylan_ ayy hafi bakalım bende heycan yaptım cuma bakıcam bakalım haftaya çarşamba perşembe felan tekrar yaptırırım muhtemelen
Sibelcet Deniiizzz aslında o denli kötü niyetli değildi aşkım evet haklısın biraz sert bi cümle acile gitmiştim ben şiddettli bel ağrım vardı homoffice çalışıyorum sürekli oturduğum için sanırım fıtık tetiklendi iğne yapıcam dedi düşüklerimide görünce sanırım kendini var diye çok adapte etme üzülürsün anlamında umutlanma dedi
Deniiizzz Sibelcet cuma günü yaz olur mu bunun altına çok merak ediyorum sonucun nasıl çıkıcak inşallah güzel haberler alacaksın hep buna İnan ve kendine pozitif yükle hep ve güzel haberler ver bize ♥️♥️
Sibelcet Deniiizzz tabi kii yazarım evet pozitif düşünüyorum ama içerde bş yerdede panik var acaba mı diye düşünüyorum inşallah güzel haberlerle gelicem ♥️
Deniiizzz Sibelcet ahhhh o acabalar hiç bir zaman gitmicek ki benim de 6 haftalık oldu onun öncesi 2 düşüğüm var ama bir arkadaşım pozitif düşünmediğin sürece beyninin oyununa gelip negatifi yaşarsın demişti hep kendimi telkin etmeye çalışıyorum ama anne karnına düştüğü anda hep acabalar yaşıyacağız doğup büyüse de 😂
Sibelcet Deniiizzz ay evet evet bundan sonrası sanırım hep acabayla geçecek sende sağ salim alırsın kucağına inşallah ♥️
minikbebegim06 13 ile öğrendim kızımı simdi 21 haftalik olmak üzereyiz 1500 olana kadar 2 günde bir ayni yerde beta takibi yapmıştım 🥲
Haticom Banada bugün kan vermeye gittiğimde karnım ağrıyor dedim kimyasaldır belkide düşecek dedi direk belki yerleşme ağrısı ama hiç oralara girmedi bile değerimi düşük görünce kimyasaldır kesin dedi ve geçti takılmamak gerekiyor takibimizi yapalım hayırlısı neyse o olsun inşallah