İlk çocuğuma kabin boy bebek arabası almıştım en kullanışlı onlar gibi açılıp kapanması vs kolay oluyor ama bizim 2 yaşına gelince kırıldı maalesef. En hafif en uygun baston arabalar diye düşünüyorum. Şu an ikinciye hamileyim baston araba alacağım ama TAM YATAR BASTON ARABASI. Malum yenidoğan bebek oturamaz o yüzden tam yatar baston araba alacağım büyüyünce de rahatlıkla kullanırım çok hafif oluyorlar. Denizli’de fiyatı 3 bin den başlıyor. Tam yatar baston araba diye satan yerlere bi sormanızı tavsiye ederim