Busralbyrk Antikci cuma gidicem ben de perinatoloğa, en son 1300 civarındaydı geçen hafta bakalım kaç oldu
Pinarkorkmazer Busralbyrk evet öyledir çünkü ilk haftadan beri olursa bu bebeğin geç döllendiğini gösteriyor ara ara olursa bebek minyondur 3 haftayı geçmesi iyi değil diye biliyorum
Busralbyrk Pinarkorkmazer ilk haftalarda dememişti doktor 11.haftada 3-4 gündü ama sonrasında 2 hafta oldu öyle devam etti sık takip ediliyoruz
Pinarkorkmazer Busralbyrk evet ilk trimester ya ilk haftalar diyordu bunun için doktor bana bende de doktorlar farklı farklı gerilikler var diyordu
Pinarkorkmazer Busralbyrk yok demedi çünkü benim son zamanlarda geriliğim yoktu bebek zaten ilk zamanlardan geriydi bir hafta. Sonradan gerilik yaşasaydın sorun olurdu dedi ama sanırımm sizde sonradan da gerilikler oluyormuş