Kızlar selam 29.haftalık gebeyim. Oğlum 11.haftadan beri 1 hafta geriden geliyor. İkili normal detaylıda da anomali görülmedi. Bu hafta doktor kontrolüm vardı 2 hafta geriden geliypr dedi doktor. Bebeğim 1060gr suan. Bir daha kontrole çağırdı eğer gerilik artarsa tekrar detaylıya gireceğim. Aranızda böyle olan var mı? Sonradan düzeliyor mu? Doğunca herhangi bir gerilik oldu mu?