edshnnn- ilk 3 gün ağrı çok oluyor 4. Gün bir nebze azalıyor ama hala var bugün 5. Günüm hala var sızlıyor dikiş yeri. Bide ben hep dikişlerim atmış gibi hissediyorum niye bilmiyorum. Salı günü doktor kontrolüm var şu geçirmez bantı kaldıracak doktorum o zamandan sonra rahat edeceğim sanırım