Merhaba dün sezeryanla bebeğime kavuştum eve taburcu olduk bugün. Ağrım çok. Doktor diclomec yazmış ağrı kesici olarak. Ama ilacın üzerinde emziren anneler kullanamaz yazıyor doktoruma sordum kullan dedi. Size hangi ağrı kesiciyi verdi doktorunuz ? Diclomec pek bi fayda da etmiyor zaten