Suriye susam_18 abla hiç geziyomusun yoksa ancaq yatiyosun Bende bebek aşagida çox korkuyorum ilk bebem olacag bes sendə kaçinci beebek
susam_18 Suriye ablam hiç gezmiyorum. Sabah çıkıyorum kayınvalideme geliyorum akşam eve yatmaya geliyorum. 1 oğlumda var.