sadece1selda Geçmiş olsun. Hiç psikolojinizi bozmayın. Hayırlısı böyleymiş. Bu aralar ilk gebeliklerde nedense bu durumlar çok yaşanıyor. Bende ilk gebeliğimi 16 haftalıkken kaybetmiştim hatta defin işlemi olmuştu. Çok zor bir süreç geçirdim. Doktorum en az 3 ay gebelik istemiyoruz demişti. Beni süreçten çok çevreden duyduklarım rahatsız etmişti. Hamile olduğumu herkes biliyordu. Aradan 5 ay geçti şu an yeniden hamileyim. Rabbim sizede yeniden güzel haberler almayı nasip etsin. 4 haftalık gebeliklerde sanırım ay yasağı koymuyorlar. Kendinizi üzmeyin yine olur. Bende ilk gebeliğimde çevreden söylenenlerden o kadar rahatsız oldum ki ikinci gebeliğimi kimseye söylemek istemiyorum.Allah hepimizin kucağına almayı nasip etsin. 🌸 Size önerim ilk düşüğünüzden sonra kesimlikle kan pıhtılaşma testi, sma testi ve genetik testi yaptırın. Allah korusun kötü bir durum çıkarsa doktorlar ona göre önlemini alıyor. Sma testini sağlık ocaklarında ücretsiz yapıyorlar. Genetik testide şehir hastanesinde ücretsiz yaptırmıştım ben. Kan pıhtılaşmada bozukluk çıkarsada doktorlar iğne veriyor. Yeniden güzel haberler almanız dileğiyle… ❤️💐