Merhaba kızlar dün kürtaj oldum dört haftalıktı kendimi çok mutsuz hissediyorum doktorum ve ekibi çok iyiydi hiç bişey hissetmedim ama kendime gelince ağlamaktan başka bişey yapamadım psikolojik olarak kendimi çok kötü hissediyorum sürekli ağlıyorum neden böyle oldu diye düşünmeden edemiyorum ilk gebeliğimdi kafam allak bullak bu süreci yaşayıp atlatanlar nasıl atlattınız 😞😞