Ayse_nrl65 Ayse_nrl65 yani sizde dikkat edin bende hemen hemen her şey sıfırdı ağrı hiç bir şey yok tu gelen sıfı da idrar gibi di sürekli bakıyordum hiç bir fark Yoktu sürekli banyo yapanı tafsiye ediyorum yurüş
Esonuzzz Nes7616 ben sezeryan giriyorum suyum gelmiş sürekli tuvalete gidiyordum farkında değilim kontrol de acil sezeryan dendi
Nes7616 Esonuzzz nasıl anlamadınız bende sürekli tuvaletteyim çamaşırım ıslak değil ama akıntı ıslaklığı var evet ama su olduğunu nasıl anlayabiliriz
Esonuzzz Nes7616 ben anlamadım gerçekten nasıl oldu ne zaman geldi bilmiyorum kontrol diye gittim birde kasılıyordu hep suyunuz gelmiş bebek susuz acil almam gerekiyor dedi çok şükür sağlıklı bi şekilde aldım benim çok fazla ağrım var zor yürüyorum 🥲🥲