Rhsm34 teşekkür ederim iki gün önce saat sabah 8 gibi sürekli şırıl şırıl ıslanıyordum çiş zannediyordum kaçırıyorum diye akşam 9 kadar durumdan her hareket te akıyordu eltim le konuştum dedim çişim çok geliyor tutamıyorum dedi çiş tutlur bu ani se su dur diye hala doğum değil diye eşimin ısrar üzerine gitim acile direk yatış 10 saat içinde doğum oldu sancım yoktu ondan kaç gün once yanlarında birde kafesimde çok ağrı vardı ara ara belime ağrı giriyordu