Hatice_11
Çok geçmis olsun bu arada söylememisim özür dilerim.
Doktorum bana 6 ay hamile kalma dedi rahim kendini anca toparliyormus çünkü. Bazı doktorlar bu süreyi 3 ay olarak söylüyor. Ama ben hiç dinlemeden korunmasız ilişkiye devam ettim. 1 sene kadar uzamasının sebebi benim psikolojik cöküşümdü kendimi ve eşimi psikolojik olarak çok yipratmistim. Size tavsiyem bu süreçte kendinize bedeninize izin verin moral olarak aşağı çekmeyim çünkü psikoloji bu durumu çok etkiliyormus onu anladım