Hatice_11 merhaba bende düşük yaptım kürtaj olmadım kendi kendime düşürdüm. şubatın ortasında 6 buçuk haftalıktı kese var çocuk gelişmemiş döllenmemişti bu yüzden düşükle sonlandı cok üzüldüm cok ağladım ilk gebeliğimdi sonuçta çok dua ettim her zaman hayırlısı istedim daha sonrasında biraz bekledim rahimim biraz toparlansın istedim 1 ya da 2 adet geçirdim herhalde sonrasında hiç ara vermedim çocuk çok istiyordum ve sonra tekrardan hamile kaldım çok şükür bebeğim tutundu bana şuan 29 haftalığız kız bebişim olacak Rabbim sana da daha güzellerini nasip etsin inşallah kucağını boş bırakmasın 🤲🏻🫶🏻 oluyor kesinlikle olmuyor diye düşünme bende çok öyle düşünüyordum uzun süre olmaz vs diye o süreçten sonra yumurtalıkların çok açık oluyor doğurgan oluyorsun o yüzden olur. bu arada en sağlıklı ilişki 2-3 günde bir olan ilişkidir ve sabahları olan ilişkidir sperm kalitesi de düşük olmuyor erkeklerin sabah ereksiyonları daha yüksek oluyor canım aklında bulunsun