Sila41_ Beyzsa her zaman en ufak şeyde beni etiketleyip sorabilirsin bilgiö vsrsa yatdımcı olurum 1 senedir denediğimiz için baya araştırmalar yaptım
Beyzsa Bett2206 evet benimde 4+3 bugün bende cuma vereceğim kan tekrar çarşamba randevum var bakalım ne olacak hayırlısıyla sende güzel haberler alırsın inşallah
Hatice_11 Beyzsa aynen kuzum her gebelik kendine özel oluyor baştan sona . Sağlıkla gelsin inşallah bebişiniz 🌸
234TM 5 ekimde hamile olduğumı öğrendim beta 94 çıktı çarşamba günü gittiğimde kese görünmedi 438 beta çıktı cuma tekrar kan bakacak sol yumurtalığımda kist çıktı son adet günüme göre 5 haftalık şuan ama gebeliğe dair bir şey bulunamadı alttan muayenede
Beyzsa 234TM bazen geç döllenme olabiliyor Beta artışını takip edin bende öyle yapıyorum şuan 3000 olunca gel kese görünür dedi bana
Beyzsa Pharmgirl çarşamba günü randevum var ozamana kadar baya yükselir Allah in izniyle gözükür evet
Merve_kucuk Beyzsa 1 gün sonrasi 1250 çıktı Gecikmenin 2.günümü böyle çıktı. Baya güzel çıkmış sizin sonuç
Donee33 Beyzsa ben adetin 1 gün geçilmesi ile değer 1000 ile gördük keseyi vajinal muayene ile 4+2 de