Beyzsa Hamileliğimi 250 ile öğrendim 2 gün sonra 650 olmuştu 1 gün sonrasi 1250 çıktı 4+2 haftalik son adete göre değerlerim iyi mi keseyi ne zaman görebilirim
Eylinna Beyzsa keseyite beta değeri 2000-3000 arası görebilirsin büyük ihtimalle daha çok yeniymiş bir 6 haftalık olsun erkenden gidince cok beklemek zorunda kalıyorsun sonra insan çok sabırsızlanıyor😅
Sila41_ Beyzsa çok güzel tam olması gerektiği gübü artmış 48 saatte bir 2 katı artması gerekiyordu tam da öyle olmuş
Hatice_11 Beyzsa bence gayet iyi kuzum . Ben betam 3114 tü gördüğümde daha erken de gören var sağlıkla gelsin inşallah 🥰
Eylinna A_nuur19 hayırlı olsun canım bende 32 ile öğrenmiştim minnacıktı🥰🥹 sağlıkla yükselir inşallah ❤️❤️
Eylinna Öncelikle hayırlı olsun canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah, bencede gayet iyi artış zaten 2 günde bir en az %50 artmalı diye biliyorum.
Beyzsa Eylinna çok teşekkür ederim ilk gebeliğim benimde 1 kere dusuk yaptım simdide güzel şeyler düşünerek kendimi motive ediyorum
Eylinna Beyzsa evrene iyi enerji gönderin, bol bol dua edin unutmayalım ki herşey Allahtan🙏🏻❤️ sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin hepimize
Beyzsa Eylinna evet erken öğrenmekte zor günler geçmiyor hayırlısı bakalim çarşamba randevum var inşallah görünür
Hatice_11 Beyzsa aynen kuzum her gebelik kendine özel oluyor baştan sona . Sağlıkla gelsin inşallah bebişiniz 🌸
Sila41_ Beyzsa her zaman en ufak şeyde beni etiketleyip sorabilirsin bilgiö vsrsa yatdımcı olurum 1 senedir denediğimiz için baya araştırmalar yaptım
Bett2206 Beyzsa bence iyi ben 2 gün önce 115 le öğrendim bugün keseyi göremedik haftaya gözükür dedi doktor şuan 4+2 yiz :( cuma günü tekrar kan vereceğim değerlere bakmak için . 1 gün gecikmişti reglim öğrendiğimde.
Beyzsa Bett2206 evet benimde 4+3 bugün bende cuma vereceğim kan tekrar çarşamba randevum var bakalım ne olacak hayırlısıyla sende güzel haberler alırsın inşallah