Arkadaşlar ben hamile kalmadan önce çocuklara isim düşünürken eşim kız olursa ismini Gökçe koyalım demişti şimdi erkek olacak bebişimiz ama Allah nasip ederse ilerde kızımız olursa kesin gökçe koyacağız ona uygun isim seçelim dedik ve eşim Göktuğ olsun dedi, Şimdi onun arkadaşının oğlunun ismide göktuğ iki sene önce görüştük en son ama instada falan takipleşip ayda yılda bir telefonla konuşuyoruz Yani biraz çekiniyorum bizden görüp te koydular falan diyecekler die siz olsaydınız ne düşünürsünüz?