nisoom01 Kızlar durumlar nasıl nasılsınız 🫶🏻 benim bi kaç gündür bulantılarım var gece istifa ettim 5+5…
Sevda44 nisoom01 kalp atisi duydunuz mu siz.Ben de 5+4 üm.Dün keseyi gördük.Yolk sac da var dedi doktor.Kalp atisi icin 2 hafta sonra cagirdi
Zambak-12 Cuma günü tam 7 haftalık olucam kalbini ve bebeği gorebılır mıyım gecen hafta Cuma günü kese göründü ?
Ness54 Uygulamayla ultrasonda haftalar aynı çıkıyor mu kızlar ? Benim 5+5 (son adet tarihime göre) daha hastaneye gitmedim. Aslında çok heyecanlıyım ama biraz daha büyüsün de kese de görebileyim diye bekliyorum🥹🥹
Beyzsa 4+3 benimde dün doktora gittim kese için erken dedi beta takibi istedi 1250 çıktı ne zaman görünür acaba
Ness54 nisoom01 mide bulantın var mı ? Kasık ağrısı ? Bide dün gaz sancısı vardı benim normal mi acaba ya 😑
nisoom01 Sevim1902 maşallah canım bizde keseyi tam 5 haftalıkken gördük keseyi 2 hafta sonra gidicem kalp atışı için
2kidsmom_ Sevim1902 merhaba bende 6+4 haftamdayım. Henüz doktora gitmedim bugün gitmeyi planlıyordum acaba haftaya beklesem mi bilemedim kalp atışını da duyarım belki. Sanırım boş gebelik olmasından korkuyorum
nisoom01 Ness54 canım miğde bulantım çok var benim yani bugün yemek bile yapamıyorum mutfağa girince her şey kokuyormuş gibi geliyor 🥹 ara ara kaşık ağrım da oluyor özellikle çok ayakta kalınca
Sevim1902 2kidsmom_ haftaya giderseniz daha net görebilirsiniz 🥰ben de erken gitmezdim gebelk kayıpları var takiplıyım o yüzden çok erken gittim