Yaşadığınız bu şiddet deneyimi oldukça üzücü bir durum. 4 yaşındaki çocuğunuzun gözü önünde yaşanıyor olması da ayrı bir travma sebebi hem ona hem de karnınızdaki bebeğe. Elbette sizin psikolojiniz için de oldukça zedeleyici bu yaşadıklarınız. Hiçbir aksiyon almadan düzelmesini beklemeniz iyi bir karar olmayacaktır. Bir sosyal hizemet uzmanı olarak size tavsiyem mutlaka en kısa sürede o ortamdan uzaklaşarak evinize en yakın sığınma evine başvurun. Alo 183ü arayarak size yapmanız gereken adımlar anlatılacak ve yönlendirme yapılacaktır. Bu yaşadığınız durumun üstesinden ancak uzman desteği alarak gelebilirsiniz. Anlıyorum başta belirsiz gibi göründüğü için zor gelecek ama unutmayın ki yalnız değilsiniz, size destek olacak kurumlar ve kişiler elbette var. Bu ailenizden biri olmayacaktır belki ama devlet dairelerinde çalışan kişiler bunun için var. Çocuğunuz ve kendiniz için mutlaka psikolojik destek alın. Darp raporu almanız süreci daha kolaylaştıracaktır. Çok yoruldunuz, çok yıprandınız biliyorum ama çocuklarınız için güçlü durmalısınız. Umarım yolunuza size destek olacak güçlü durmanızı sağlayacak insanlar çıkar. Adım atmaktan korkmayın, asıl korkmanız gereken hiç bir şey yapmayıp beklemeniz olacaktır