_mooms Kevser_1 Ne oldu son durum ne inşallah kolay atlatırsın sağlıkla kavuşursun kucağına alırsın 🥰
_mooms Kubraakgn0 inşallah hayırlısıyla sağlıkla kucağına alırsın sende yaz buraya sürecini nasıl geçtiğini 🥰
Nesegull _mooms ben de 40+4′üm benim de yarın yatışımı yapılacak suni sancı ile başlatacaklar doğumu hala bir belirtim yok nişan Ağrı kasılma vesaire bakalım inşallah suni ile açılmam olur ve normal doğururum sezeryan istemiyorum Allah yardımcımız olsun 🤲🏻
Nesegull _mooms dogurdunmu canım yatışım yapilcak diye başlık ama beklerken egzersiz yaptinmi biraz az beklemişler sanki son ana kadar beklemek istiyorum ya
_mooms Nesegull Evet doğurdum malesef suni sancı işe yaramadı sezeryana alındım acil 2 gün hastanede yattım bugün evimizdeyiz şükür 🥰 siz de hayırlısıyla kolaylıkla sağlıkla kucağınıza alın
Nesegull Kubraakgn0 genel anestezi daha da korkutucu geliyor bana fazla verirler filan sezeryan korkutucu genel olarak zaten amannn😞