Kızlar 40+2 olduk suyumda azalma varmış yarın yatışım olacak suni sancı ile normal doğumum olacak inşallah. Hem çok korkuyorum hem heycanlıyım ilk gebeliğim aslında bilmediğin şeyden korkamazsın diyorlar ama engel olamıyorum dua edin lütfen güzel atlatayım burda okuyorum güzel atlatanları içim biraz rahatlasın diye 🥲🤩