Eda_bgrynk Bende çekiniyordum ilk çatı muayenemi geçen hafta ağrılarım çok olduğu için olmuştum ağrıdan kasıldığım için biraz muayene sırasında ağrım oldu sonra geçti zaten 10-15 saniyelik bi muayene dün de nişan gelmesiyle hastaneye gittim açıklık kontrolü yapıldı bu sefer bende daha rahattım hiç acımadı kendinizi kasmadığınız sürece ağrı acı hissetmezsiniz