Eda_bgrynk Kızlar doktorum çatı muayenesi yapacağını söyledi doğrusu korkuyorum ve çekiniyorum can acıtıcı birşey mi ve uzun sürer mi bilgisi olan paylaşsın lütfen
Birkucukprens1 Eda_bgrynk hiç korkulacak bir şey yok kendinizi kasmayın dakika bile sürmüyor ha biraz huylaniyorsunuz o kadar
Ebrubkn1 Eda_bgrynk korkulcak hiç bişey yok saniye sürüyor sadece kendini kasmaman önemli kimisinde kanama veya leke olabiliyormuş bana 34 haftalıkken yaptılar sancılarım çok diye sadece böbreğimde ağrı hissettim biraz oda anlık
Esonuzzz Eda_bgrynk 38+2 de oldum bende şuan 38+4 deyiz burda yazılanlar beni de korkutmuştu inan kasmadığı sürece saniyelik bişey rahat olabilirsin
Kevser_1 Ayy hayır kendinizi kasmadiginiz sürece ağrı olmuyor kısa sürüyo zaten Ben çok kastım kendimi acımıştı biraz
ObirSirin Bana 36.haftada yapacağını söyledi şu an 35im ben de çok korkuyorum uykularım kaçıyor hatta 🫣
Eda_bgrynk Kevser_1 banada 37 de dedi pazartesi gittim erken olduğu için söylemedi cuma günü tekrar çağırdı yarına randevu bulabildim yarın tekrar gideceğim ama baya stres yaptım
Queen_Mom_ Haftada yapıldı hiç korkmayın gebelikten önce yapılan alttan muayene gibi veya smear testi alınıyormuş gibi kendinizi kasmadığınız sürece hiç bi problem yok. Ben de çok korkuyordum burda yazılanlardan ötürü ama bir dk bile sürmedi. Sadece kanama oluyor muayeneden sonra o kadar oda ciddiye alınacak brşey değil leke şeklinde geliyor
Eda_bgrynk Ebrubkn1 inşAllah benimde ağrısız acısız olur ilk gebelikte insan hiç birşey bilemiyor panik yapıyor 🤭
Eda_bgrynk Esonuzzz Kara22 babyUras_ Kevser_1 CheriBlossom KaderCenkPera Çok teşekkür ederim içime su serptiniz sakin kalmaya ve rahat olmaya çalışacağım kısa sürmesine çok sevindim☺️❤️
Kara22 Eda_bgrynk kendini serbest bırakırsan hiç birsey hissetmezsin doktor 2 parmağı ile muayene edecek seni kendini kasma o an başka birsey düşün. 10 20 saniyelik bir muayene