Size bir şey soracağım acaba dış gebelik olma ihtimali var mı 5 ekimde hamile olduğumı öğrendim beta 94 çıktı çarşamba günü gittiğimde kese görünmedi 438 beta çıktı cuma tekrar kan bakacak sol yumurtalığımda kist çıktı son adet günüme göre 5 haftalık şuan ama gebeliğe dair bir şey bulunamadı alttan muayenede