Merve-dmr Merhaba bizim doğum 19 Ocak gibi görünüyor 25 haftalık olduk kızımla 💖🌸 24.hafta kontrolünde 705 gr 28 cm di sizin bebişleriniz nasıl sohbet edelim biraz 🥰🌷
Nilbebek27 Merve-dmr bizde bugün 24 haftalık olduk🥹 Şuan için aşırı idrara çıkma şikayetim var henüz 2 kg aldım sadece pazartesi kontrolüm var hareketleri baya belirginleşti zaman su gibi akıyor
bboran Merve-dmr 23 ocak görünüyor doğum 24+6 olduk bugün 🦋 oğluşum en son 23+2 de 580 gramdı. Ben çoook kilo aldım yaa 53 ile hamile kaldım şuan 63 kiloyum 🥲
DidemB Merve-dmr 25+6 yız. Dün kontrolümüz vardı. 27 haftayla uyumlu gidiyormuş gelişimi. Herşey yolunda şükür cinsiyetini dün öğrenebildik 🫣
Merve-dmr bboran sizinle aramızda 1 gün var 🥹 kilo bende aldım 5 kilo ama hiç dert etmiyorum yeterki bebeklerimiz sağlıklı olsun kilo verilir elbet 🤣
kusay1811 bboran ben de 53 kilo hamile kaldım 76 ile doğum yaptım oğlum 11 aylık oldu tekrar 52 ye düştüm şimdi kilo almaya çalışıyorum çöktüm merak etmeyin bebişlerin peşinde koşa koşa kilo veriyoruz😄
Mrvee1923 bboran aramızda 1 gün ve kilo dışında aramızda hep -1 fark var sanırım. bizde de 24 Ocak doğum görünüyor. 52 ile hamile kaldım şu an 62′yim :) 24+5 teyiz. 22+1De 550 gramdı :)
Merve-dmr Ebbruc yaa bende erken gelicek diye aklım çıkıyor işte erken doğumlu kayıpları olan annelerin en büyük korkusu 😞 ama hep olumlu düşünmek lazım ki acele etmesinler 😅 senin oğluşun nasıl hareketlimi 🥰
Ebbruc Merve-dmr serklajlıyım zaten o yüzden bi tık daha rahatım ama aralık sonu doğar gibi geliyo bana 37 haftalıkken falan da bakalım hayırlısı 🥰 hareketli evet maşallah , sabahları sağolsun alarm gibi uyandırıyor 😂
Merve-dmr Ebbruc 35 hafta sonrası risk yok diyorlar ama tabi bilemiyoruz yinede hayırlısıyla zamanında gelsinler bende normal doğum düşünüyorum olursa tabi 😬 son 3 ayımız kaldı onuda bi atlatsakta bebeklerimize kavuşsak 😍
Ebbruc Merve-dmr kavuşuruz inşallah , 30dan sonrası da yavaş geçiyor diyolar ama bilemedim 36-37ye razıyım ben şimdilik sağlıkla gelsinler de 🥰 ilk gebeliğin mi
Alpmom__ Merve-dmr 26 haftalık olduk bizde . En son 23. Haftada gitmiştik 28 cm di 🐣 bir sonraki kontrolde şeker yüklemesi için gideceğiz bakalım . Heyecanlı ve hızlı geçiyor 🥲🥲
Birbebekannesi01 Alpmom__ bende cuma günü gitmeyi düşünüyorum seker yüklemesi için doktorunuz ac ya da tok gelin şu haftalar arasında yapılır gibisinden biseyler söyledi mi size 24+4 olduk bugun
Minnos_23 26+4 haftalığız doğum da 11 Ocak görünüyor. 🥹 En son 22+5 te detaylıya gitmiştik 530gr 27cm’di 3 kilo almıştım. Cumartesi tekrar kontrole gideceğim bakalım nasılız 🤭😅
Merve-dmr Minnos_23 o kadar hızlı büyüyorlarki inanamıyorum bazen her gittiğimizde yüzleri dahada şekillenmiş oluyor 🥰
sulenaz Ben 10 kilo aldım nerdeyse 25in içindeyiz Ocak 20 gibi görünüyor doğum Burcu oğlak olucak sanırım oğlak tanıdıklarımı gözlemleye başladım bende 😄