Eylemmm2121 BerivanLina kızlar gittim gebelik var çok yeni tam 10 saat bekledim bir iğne yaptılar ardından git seni başka doktor arıcak dediler bilmiyorum
sedamusa Eylemmm2121 yerleşme kanaması olabilir canım kırmızı olmadığı sürece sıkıntı yok diye biliyorum rahat ol inşallah bebeğine bişey olmaz Allah tamamına erdirsin 🌸