Harika38 Eylemmm2121 kanda pozitif gördüyseniz ve suan kanamanız varsa muhtemelen kimyasal gebelikti ve sağlıksız olduğu için vücut atıyordur. :( isterseniz bir kadın doğum acile gidin yine de
Harika38 Eylemmm2121 orda sistem nasıl bilmiyorum 🥹 şimdi gidemiyorsanız isterseniz sabah bir görünün doktora, içiniz rahat eder
Hezem Eylemmm2121 kahverengi geçmiş bir kan kalıntısıdır geçmiş adetinizden kalan bir döküntü olarak düşünebilirsiniz. Kırmızı olmadıkça korkmayın. Kanada’da sistemi bilmiyorum ama beta baktırabilirsiniz belki takviye gerekebilir
BerivanLina Eylemmm2121 kirmizi kan degilmis en azindan ayaklarin havada uzan ve dinlen. Yarin kontrole gidene kdr da bisey yapma ayakta cok durma
Hezem Eylemmm2121 hamileliği boyunca adet kanaması yaşayan insanlar var bence kendini kötüye odaklama sakin ol yarın sabah doktorun ile görüş inşallah sağlıklı bir ilerleyiştedir bebiş💕
Eylemmm2121 BerivanLina kızlar gittim gebelik var çok yeni tam 10 saat bekledim bir iğne yaptılar ardından git seni başka doktor arıcak dediler bilmiyorum