Eceeeeemmm elektrikli olanlar cok fazla uzun sure kullanilmiyo. Manuellerin cogu hatta sanirim hepsi kademeli sekilde yatip kalkiyo. Bebek buyudukxe kademesini arttirinca daha rahat oluyo. Bendekinin ayaklari sallanir ayak oglum cok hareekt edince sallaniyo (besik ayaklari oluyo ya onlar gibi) ve kademeli sekilde inip kalkiyo buyudukce yukari kaldiriyorum onu suan biraz biraz oturttugum icin kademesini yukselttim skilmiyo tabi bi sure sonra cigliklar havada uçuyor orasi ayri😂