EsK07 Liimon Elektrik elektronik mühendisiyim. Dağıtım şirketinde çalışıyorum. Türkiye’de kadınlar için çalışma şartları zorlayıcı olabiliyor. Sürekli gözden çıkartılan kişi oluyorsunuz 😂 Zar zor 20. Haftaya geldim bakalım
Aysegebes Öğretmenim 👩🏫 36 dayız. Evde olmaktan o kadar sıkıldım kiii derse girmeyi ve öğrencilerimi özledimm…
irem88 Liimon 3 çocuk doğurup onları büyütüyorum 22 gün sonra yeni bir bal kız katılacak aramıza 4 çocuk ev bence en zor meslek
Semavat Curious keşke benide hibrit çalıştırsalar. Bilgisayar mühendisiyim, şirkette sistem değişikliği var diye imanımız gevriyor
Ysfsltn Birkatibe katiplik için 70 ve üstü almak yeterli diye biliyorum 70 aldım kpss den şaansım var mı sizce