Liimon desinatörüm ama mesleğimi staj dışında hiç yapmadım çünkü tek kadın olarak koca iş yerinde erkeklerle çalışmak çok zor zaten çalışmak hiç bana göre değil bıkmışım gençliğimden beri çalışmaktan. tam bir ev hanımı olarak doğmuşum bence ama ilerde kendi iş yerimi açarsam süper olur ailecek çalışırız