Hempol bugün güzel haber aldım çok şükür 🥰 550 ye düşmüş 🙏 perşembe tekrar gideceğim iğne olduğum gün 3160 dı akşamında 3060 olmuştu bugün 4.gün 550 ye düşmüş iğneden sonra 4. Gün ve 7. Gün önemliymiş perşembe de 7. Gün oluyor 50 lere 100 lere düşmesi bekleniyor inşallah çünkü değerin çıkma durumu da varmış çıkar yada daha düşmezse tekrar bir iğne daha yapabiliriz dediler bakalım inşallah gerek kalmaz bugün kendimi de çok iyi hissediyorum ağrı vs de olmadı şükür 🙏