Ruyasolmaz adetime 2 3 gün kala leke gelmeye başladı leke bittiği günün ertesi günü adet oldum daha sonra adetim bittikten yine 2 3 gün sonra leke gelmeye başladı ve açıkçası sıkıntılı bir durum olduğunu tahmin ettim ve acile gittim beta değerimin 90larda olduğunu söylediler daha sonra kadın doğumda 2 gün arayla değerleirme bakıldı 1 hafta içinda sadece 130ları gördük ve lekelenme de devam ediyordu rahim duvarımda çok az da olsa klınlaşmaya başlamıştı dış gebelik dediler daha çok yeni olduğu için tek doz kurutma iğnesi vuruldum iğneyle dışarıya attım aynı zamanda anestezi altında kürtaj oldum rahim duvarımı inceltmelwri gerektiğini söylediler 5 10 dklık bir işlemdi sonra bir hafta kadar damla damla kanamam oldu 4 5 ay beklememizi söylediler ardından hemen hamile kaldım bu süreçte ağrım sızım da olmadı sadece kürtajdan sonra 1 saat kadar regl ağrısı gibi ağrım oldu ağrı kesici vurmuşlardı zaten diğer günler de çok hafif ağrılarım oldu ilaç içmeme bile gerek kalmadı 1 hafta içinde de değerlerim sıfırlandı biraz uzun oldu ama benim sürecim böyleydi 🌸