Arkadaşlar merhaba biraz uzun anlatacam lütfen bilginiz varsa beni aydınlatın biz eşimle 8 aydir bebek istiyorz geçen ay doktora gittim 5 cm boyutunda kistin var dedi ama bu hamileliğe engel değil dedi üç ay boyunca bana doğum kontrol hapı yazdı birde art Med kullanmalısın eşinle dedi onun sperm sayısını artırmak benimde yumurtalıklarım için aldık bu ayın 1 inde regl oldum ve kullanmaya başladım anında regl bitti kanama yok bsey yok kullanmaya devam ettim ama içim rahat etmedi dün bir doktora daha göründüm ve düzenli adet görüyorsan doğum kontrol hapına gerek yok dedi folik asit kullan dedi ve üç içerisinde olmazsa seni de eşini de tedaviye başlarız dedi ben ne yapmalıyım bilmiyorum kist için hamile kalmak için lütfen bilginiz varsa ya da aynı durumu yasadiysaniz yadimci olur musunuz