dilanbaydemir12 Seher_blk ılk 10 sanıye falan öyle oldu sonra silik cizgi olustu bakalım beta sonuc ne cıkıcaz
senatss hulya98 benimde Bat 11 bu gğn ki erken gebelik bile çok net değil di bence cuma günü falan yapmalısınız
Bigsecret3 hulya98 bilmiyorum ya pazar günü yapabilirim çok dayanırsam haftaya cumaya da ottirebilirim geçen ay 5 gün gecikme oldu adet oldum kızımda 8 gün gecikme yaşadım duygular şelale dnkd
hulya98 senatss benim bat 15-16si canım Eylül’ün 16sı ilk adet tarihimdi 29 günde bir oluyorum genelde geçen ay kimyasal geçirmişim halbuki eczacı kimyasal değil demişti ama kimyasalmış kontrole gidince doktor söyledi geçen ay ilk denememizdi bir oğlum var
senatss hulya98 hakkında hayırlısı olsun ama dediğim gibi cuma cumartesi daha net olur bence ben cuma tekrar deneyeceğim mesela cumartesi rwgl günüm
Esraa00 senatss bende 11 eylül de olmuştum ama ben 3 gün erken oluyorum öne vuruyor hep ne oldu sonucun şuan tek tek okuyorum hamileyim mesajı görünce mutlu oluyorum Allahım isteyen herkese nasip etsin sağlıkla
hulya98 senatss ay Sena hanım sizin cevabınızı diğer arkadaşı ona yazacağımı size yazmışım 🤣🤣 ah şu sosyal mecralar Evet cuma günü yapayım o zaman inşallah