senatss MAHPARE kız ben bi daha erken gebelik yaptımmmmmmm. 2. Çizgi çıktııııı ayy silik şekilde ama çok net görüyorum gözleee
dilanbaydemir12 bu benım 2 gğn önce yaptım silik cizgi demi aksama da esim gelince kan vermeyı dusunuyorum bugun adet gunum olmadım
dilanbaydemir12 senatss ya ben merkezde oturmuyorum eşimde cok gec gelıyor bugun kan vercem aksam sonucu söylerım ıns vardir yaa
dilanbaydemir12 Seher_blk ayy inş vardır akşama kan vercem 3 aylık evliyim ve bilmıyorum ilk yasıyorum
senatss Seher_blk allahım kan da veremem bu günnnn yarın tekrarlıyım testi bariii annemlerdeyiz şu an yalan bulup çıkamam da ilk ben öğrenip süpriz yapmak istiyorum