Eceunverkanra malesef yaşadığın tecrübeyi 30 Ekim’de ikizlerimi kaybederek yaşadım . Döngüler herkesin farklıdır Buda öyle . Doktorum sözlerini önerilerini aktarayım ;
1. İlk hafta kanama olur çok olursa gel . (Olmadı )
2. İki hafta cinsel ilişki yasak (yapmadık )
3. Antibiyotiklerini düzenli kullan (kullandım )
4. Kanamayı azaltan bir ilaç reçete etti (kullandım)
5. Birde adet için bir ilaç yazdı 21 adetti sanırım onu bitirdikten sonra bir hafta içinde adet görmezsen gel dedi . (Kürtaj sonrası 28. Gün adet gördüm )
Sonra muayene olmaya gittiğimde 60 güne kadar normal ama sonrası sıkıntı rahim yapışması olabiliyor dedi. Yani daha zaman var . Sitres yapma sitres de etki ediyor . Bu arada çok geçmiş oşsun uzon oldu hakkını helal et 💕