36+0 oldum bende bende de aynısı var. Bir bıkmışlık usanmışlık halsizlik… sancı… kasık sancılarım hiç geçmiyo zaten sağa sola dönerken bile sancıyorum. Bir şey yiyemiyorum. Geğirmeye çalışmaktan perişan oldum. En önemlisi bebeklerimizin sağlığı tabiki sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. Doğum korkusu da var her iki doğum şeklide beni geriyor açıkcası… Nasıl baş etcez ya😔