Aynıyız ya ben daha sizden gerideyim 23 +4 uz ben de sankı bebegım dogunca ona yetemeyecegım hıcbır seye yetemeyecegım gıbı seyler hissediyorum ozellıkle aylardır regl olmamak , inanılmaz bel ağrıları ve ozellıkle kv ve aılesının bebegım hakkında yorum yapmaları sınırımı bozuyor ya