Ebr_3534 Sonnur2 kesinlikle 😇 ya şu 11 haftada öğrenenleri duyunca çok şaşırıyorum ya umarım yavrum yarın bi süpriz yapar ve kendini bize gösterir 🥰🙏🏻
Edyedy Sonnur2 bende cok merak ediyorum 14+4 oldum carsamba gunu randevum var sorucam bende bi oglum var allah gonlumuze gore versin eli ayagi duzgun olsun saglikli olsunda ...gonlumden kiz geciyo ne yalan soyluyim
Ebr_3534 Kızlaaar merhaba sabah kontrole gittim doktorum ilk şuan erken öğrenemeyiz dedi ama sonra erkek diye söyleyiverdi yani şuan cinsiyetimiz erkek ama 3 hafta sonra 4 lü tarama için tekrar gidicem yine bakıcam kontrol edicem dedi . Bakalım hayırlısı inşallah rabbim sağlık sıhhat versin.. (13+4)
Ebr_3534 FHKK yok doktorum 3lü istemiyor zaten risk durumu normal değerlerin çok altında çıktı ama dörtlü istiyorum tedbir amaçlı bütün hastalarımdan dedi o yüzden onu yaptırıcaz allahın izniyle 8 şubatta.
Gunesdilsah FHKK kız sorma bende 16 hastalıkta erkek olduğunu öğrendim bugün gittim başka doktora sordum erkek dediler demedim üstün körü baktı görmedim kız olma ihtimali var ama detaylıyı bekle dedi çok sinir oldum pozisyon uygun değil diye hemen kıza yoruyo saçmalık
Bebekim123 Gunesdilsah bu duruma bende çok kızıyorum ben kadar saçma ya bugün teyzemin gelini de diyor benim çoçuklarım 6.aya kadar kendini göstermiyor bu yüzden hep kız dediler ama 6.aydan sonra erkek olduğunu öğreniyorum çoçuk doğana kadar doğduğu anda bile hemen cinsiyeti soruyorum diyor 🤭
FHKK Gunesdilsah yaa bende haftalıkken erkeğe benzouor dedi yarın yine sorucam canım olmazsa detaylı şart.😒
Gunesdilsah Bebekim123 işte cidden çok saçma ya çık kapıya biraz dolaş yada tatlı ye gel diyebilirler yani
Gunesdilsah FHKK aynen detaylı şart oldu çok sorumsuz doktorlar var ya detayınıza alamıyorum bir türlü bu gidişle özele gidicrm
Cerenerb Sonnur2 ben🙈 erkek Gibi dedi dün doktorumuz Ama hazırlık yapmayın daha diye de ekledi Benim içime ilk günden beri de hala kız geliyo 😁