Sonnur2 ben hala ikilemdeyimm doktor organını gösterdi ama yine yüzde 90 dedi🙂🙂 palnsız bir şekilde gittim doktora yeni yemek yemiş üstüne çikolata sürmüştüm ekmeğe yedim. Bebek inanılmaz hareketliydi doktor pozisyonu zor yakaladı😅😅 hatta şakayla karışık edepsiz bir oğlunuz olcak dedi😅😅😅 çikolata hareketli yapıyor ama fazla yemeyin bence🙂🙂