Mihriimah Kızlar daha önce Artmed test yapıp hamileyim sanmıştım sıkıntılı bir test markası olduğunu biliyorum. Bu testide ilaç vs kullanacağım diye öylesine yapiyim dedim böyle çıktı. Yani siliklik çıkıyor evet ama bu kadar koyu çıkıp yanılttığı oldumu hiç ?
Mihriimah Ftma4 yani bu kadar koyu olup yanıltmaz mı ya 😅 bu teste hiç güvenim kalmadı ama eczanede sadece bu vardı o yüzden mecbur aldım
Ftma4 Mihriimah kaset teste bu kadar belirgin iste erken gebelik testinde çıkar onu da akşam yapın güzel haberler verirsin
Mihriimah Bigsecret3 yok bu normal testi. Erken gebelikte aldım ama o başka iyi bir marka. Sizce onu akşammı sabah mı yapmalıyım
Bigsecret3 Mihriimah ya bence ben buradayım diyor resmen akşam yapsan bile olur ben ilk bebeğimi akşam artımed marka kaset test ile akşam yaptım öğrendim ikinci çocuğumu da kaset testi ikindi vakti öğrendim bence varsa çıkarıyor çok yeni ise sabah denilir ama baya var yani akşam da yapsan cikar erken gebelik testi prodoctor confort peridoctor early de onerebilirim 🥰bana da dua eder misiniz bende pazar yapcam inşallah çıkar
Kaossever Teste güvenmediyseniz şimdi bile çıkar yapsanız baya koyu bunda 1-2 saat sıvı almayın akşam yapın tekrar bakalım ☺️
Mihriimah Bigsecret3 yaa öyle mi diyorsunuz açıkcası ben kendimi heveslendirmek istemiyorum da sabahı bekleyemem zaten dediğiniz gibi sıvı almayıp yapiyim diye düşündüm iki saate yaparım o zaman inşallah ☺️ predictor early bendekide o yanıltmaz hiç yanıltmadı yni şimdiye kadar bakalım
Mihriimah Bigsecret3 inşallah sizde görürsünüz daha koyusunu 🤲🏻 bakalım bende çıktı ama yalancı mı doğru mu açıkcası hâlâ inanmıyorum 😅
Mihriimah Bigsecret3 inşallah canım benim hayırlısı ne zamansa artık biraz yoruldum çünkü.. ümidim bitmedi tabikide ama bu ay salmıştım kendimi biraz bakalım ne çıkacak. Siz ne zamandır istiyorsunuz?
Kaossever Mihriimah kaç gün geçti adetiniz ben adet günüm de yapmıştım kızıma böyleydi aynı net koyu çizgilerdi 🥰
Mihriimah Kaossever aslında benim biraz karışık 10gün önce sanırım bat. Ama tatile çıkacağım için adet geciktirici kullandım. Tabi kullanmadan kan testi verdim negatifti ama tabi kan vereli adetten 1 hafta öncesi falandı karmançorman yani😂
Kaossever Mihriimah hoayymaşaAllah hsjdjdkd sen yap o zaman sıvı alımı falan bekleme hadi bi test daha yap net olsun 🤣