Zeynepppp34 o bizim burdakide manyak çıktı doğurmak üzereyim elimde 3 yaş bebe var kimseden göz istememişler ki randevuda bulamıyorum göze doğdan sonraya kalmasım diyorum zaten aracı kullanıyorum bir problem yok diyorum sadece yenileme diyorum ama dediğim dedik yani