Yumak1 aile hekimine gidip ehliyet yenileme için rapor alıyorsun hemen onaylarsa işin kolay , 15 tl bi harç yatırıyorsun nufüs müsürlüğüden randevu alıyorsun tamm bu kadar , ben gözlük kullanmaya başladım ehliyet aldıktan sonra o yüzden beni göz polikliniğine sevk etti biraz uzadı işim . İstersen özel bi hastaneden de para verip rapor ü alıyorsun direk .