Eylulperisi 0Seda0 harika bir doktor mükemmel ilk sezeyanımı tesadüfen onda oldum çok memnun kaldım şimdi Özgür beye gidiyorum Algomed kuzum
Eylulperisi 0Seda0 aynen daha yolun başındasın ☺️ RABBİM sağ sağlim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
0Seda0 Eylulperisi ya gerçekten mi bende tanımadan gittim açıkçası tereddütlerim vardı bunu duyduğum iyi oldu 😊