Htccndn 0Seda0 evet canım doğsunda rahatlayım artık diyorum ☺️ ozamanlar çabuk geçiyor ama son zamanlar hiç geçmiyor canım inşallah darısı sana olur adananın neresindensin ☺️
Htccndn 0Seda0 Ben devlete gidiyorum canım 5 ocak devlet hastanesine doktorum şazimet çağla çalış görür çok memnunum çok sıcakkanlı bir doktor ☺️
0Seda0 Htccndn ben özele gidiyorum ama Devlet’te bir doktor istiyorum testler için falan bende 5 ocağı düşündüm perihan göçer ünal var onu buldum daha gitmedim ama iyi diyorlar