Emine2222 Kizlaar sizce Liya Nur ismi güzelmi ben cok begeniyorum esimde cook istiyir ama etrafimizdskiler liya da neymis gibisine diyor oysa biz yillardir liyanin hayalini kurmusduk 😒 bu arada 26haftaligim Sizde öyle olsa siz napardiniz herseyi kafaya takan bi yapim var
sudamlasi Emine2222 koyardım. Her zaman derim. Sizin koyduğunuz ismin dışında çıkamıcaklarına göre koyun gitsin.
Aymehah Emine2222 bende tercıh etmezdim geleneksel isimleri sevıyorum ama esinle sen begemmıssın gerisi boooss
Emine2222 Aymehah aynen herkez baska ddüsünüyr canm ben herkezde olmayan bi isim anlamida güzel ondan hosumuza cook gidiyor ♥️😍
yagmurtpl Sen yıllardır bu ismi beğeniyorsan tabiki de koymalısın canım, millet laf etmek icin yer arıyor, hiç kulak asma onlara! Sen gönlünden geçeni koy, herkesten çok kızın ve sen kullanacaksınız o ismi sonuçta ❤️
Emine2222 yagmurtpl aynen cnm haklsn ♥️ esimde kiziyor takma liyanur kalcsk okdr diyor 😘😍😍 Ismi derken bile bi hos oluyor insan ya
Kubrauzunnnn Anne babanin çocuk üzerindeki önemli hakkıdır isim hakkı anlamı güzel ise neden olmasın sizin için güzelse kimseye bakmayın siz uğraşıyosnz herşeyi ile iyi kötü 👍👍👍
Vurgen97 Emine2222 Hiç kafana takma ismi çok hoş bence siz beğeniyorsanız diğerlerine laf söymek düşmez ben de kızıma Armina ismini koyucam inşallah bize de ne o armenya gibi diyorlar gel de sinirlenme cahil insanlar 🤷🏻♀️
Emine2222 Vurgen97 aynen cnm bos konusan cok esgi kafalilsr iste ama yeni moda isimler cook güzel bence 😍