Balbebek012 Hnfcls ahaha mantıklı 😅 ama ben de eşim de iki isim liyiz iki isim çok zor ya soyadımızda uzun söyle söyle bitmiyor ahahhaa
yeni_anne2 Balbebek012 daha bekarken kızım olursa adını kumsal koyucam demistim cünkü Rabbım saglıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😊
Balbebek012 nununundunyasi o beni tereddüte düşürüyor aslında çocuklar dalga geçebilir filan aslan ismi hep aklımda var ama Selim’e bir tık daha yakınım 🌸 teşekkür ederim
Mmjgn Balbebek012 benim oğlumun adı da Selim 🥰 çok merhametli güzel kalpli oğlum.Ama çokta hareketli hiç yorulmak nedir bilmiyor ☺️
Merviis Selim ismi daha güzel geliyor bana bir de Aslan ismi çok fazla var. Bende oğlum olsaydı Metehan düşünüyordum fikir olur sizin için de ☺️
Balbebek012 Merviis ay evet metehan da güzel kerem kerim metehan burak mert de düşündüm eşim istemiyor en son selim ve aslan kaldı Selim’e daha yakınım ama 🩵
Mmjgn Merviis 16 haftalık hamileyim 2.oglum olacak ismini Metehan koyacağım ☺️ ilki Selim uyuyor demi ☺️