Papatyaam123 merhaba öncelikle canım çok iyi anlıyorum seni ne kadar korkma desem de aynıları yaşamış birisi olarak hiç kolay bir dönemden geçmiyorsun biliyorum ne istersen sorabilirsin ben o zamanlar burda yatıp burda kalkıyordum iyi bişeyler duymaya ihtiyacım vardı çok şükür rabbime binlerce şükür olsun evladım sağlıkla doğdu 1 buçuk yaşına girdi hatta suanşık hiçbir problem yok biz 29 haftalıkken öğrendik 22 mm di ilk öğrendiğimizde detaylıda vs hiçbir sıkıntı yoktu Emar falan çektirdik doğmadan 2 hafta önce 14 mm düştü sıvısı erken doğduğu için 17 gün küvözde kaldı çıkarken ölçtüler 10 mm taburcu olduk rabbime binlerce kez hamd olsun korkma bol bol tespih çek yavrun için sadaka ver rabbimin vereceği hiçbir şey ona zor gelmez unutma anne karnı kapalı bir kutu ne olacağını asla bilemezsin bize doktorlar %70 çocukta sıkıntı var kesinlikle alınması gerekiyor dedi hasar kalıcak dendi suanlık bir sıkıntı yok umarım olmaz da rabbime sığın kendini strese sokma söylemesi çok kolay biliyorum ama yavrunu düşün