Aysmdr sana şuan ne desem teselli veremem biliyorum o kadar iyi anlıyorum ki seni herkes bebeğinin ismini acaba hangi hastanede doğum yapsam çantama ne koysam telaşında benim hayatım alt üst olmuştu aynılarının daha da beterlerini yaşadım her gittiğim doktora yalvarıyordum nolur iyi bişey söyleyin diye her biri anlaşmış gibi her gittiğimde daha kötü şeyler duyuyordum ben doktora sıvı hiç mi gerilemez diye soruyordum hep bana dalga geçer gibi hiç denk gelmedim olursa dünyada bir ilk olur demişti hiç unutamıyorum ondan 3 hafta sonra kontrole gittiğimde 8 mm gerilemişti 22 mm di 14 mm düşmüştü nolur yıpratma kendini her şerde bir hayır vardır unutma rabbimin vereceği hiçbir şey ona zor gelmez anne karnı kapalı bir kutu ne olacağını yalnız o bilir nice tevekküller nice inanışlar vardır ki doktorların sözleri doğum gerçekleşince yerlebirolur..
Çok da vardır böyle hikayeler rabbim bir şeyi yazmışsa ve onu verecekse muhakkak murad ettiği, senden razı geleceği güzellikler vardır içinde.Allahım senin imanına sabrına duygularına kuvvet versin kardeşim…