clpa bez stoğu yapmak çok saçma 1den 2 ye çok kısa zaman da geçtik biz hele 2 den 3′e. 1 ve 2 yi 300 er kullandığımı sanmıyorum.
Tombiş bir bebeğim vardı. 3 numara kullandım uzun bir süre. 4den 5e de çok hızlı geçiş yaptık.
Ayrıca sleppy aldım kızıma gitmedi. Molfix kullandım yazın pişik yaptı. Şuanda goon kullaniyorum. Bu bence biraz deneme yanılma yöntemi