clpa Merhaba Deneyimli Anneler, Ben birazcık araştırdım ve bez stokladım 1 ve 2 numaralı bezlerden aldım. 300’er adet. Doğru yolda mıyım ? Yeterli mi ?
Begleyna clpa 300 fazla geldi bana sanki. Ben 1 paket yenidoğan sleepy aldım 86lımı neydi. 2paket 2 numara aldım 136 tane var toplam. 3 numaradan da 150 adet yani 5paket. Slepy marka aldım bezlerin kalıpları küçük oyuzden hemen büyür 1 2 numarayı az aldım kilo alırsa da olmaz diye fazla stoklamadım. Şimdi 4 numara almayı düşünüyorum hepsinden 1 2 paket olsun elimin altında. Sızdırma konusunda da uzun süre beklersek bence her bez sızdırır. Belli aralıklarla değiştirmek lazım diye düşünüyorum.
Betul-97 clpa 300 çok ki ben numaradan 75 tane kullandım sonra 2 numaraya geçtim sleppy almıştım memnun kalmadım molfixe geçtim. Deneyerek küçük paketlerden alsaydınız keşke
Aslanmom1 clpa Ben stok yapmadım çünkü bebek kilolumu zayıfmı doğacak ya da aldığım bez pişik sızdırma vs yapacakmı bilmiyorum o yüzden şuanlık 100 adet sleepy 1 no aldım ihtiyacımız dahilinde zaten gider alırız heryerde bez var 😅
xJade Bez sayısını geçtim. Hangi marka bez almak gerekiyor inanın şaşırdım. Sleepy düşündüm. Herkes sızdırıyor bezlerin kalıbı küçük dedi. Molfix düşündüm. Onun hakkında da olumsuz yorumlar var. Baby turco ve goon iyi mi hiç bilmiyorum. Kısaca ne alacağım onu bile bilmiyorum 😀
Sumeyyeky xJade 4 aydır sleepy kullanıyoruz çok şükür hiç sorun yaşamadık bana herkes sleepy önermişti iyi ki almışım
clpa xJade Arkadaşımın bebeği var. Prima bu işin prosu dedi Kendisi sleppy ve molfix kullanıyor çok memnun. Vallahi aldım artık 3 numaraya kadar idare et yavrum diye konuşacağım artık doğduğunda 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
clpa Betul-97 Ben stok yapmayı beceremedim sanırım günde 10-12 bez kullanılıyor demişti. Dinlediğim ebe videolarında 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Betul-97 clpa 60 günlük bebeğim hala stok yapmıyorum çünkü hızlı kilo alıyor 3 numara almaya başladık bittikçe alıyoruz. Bir ara prima aldık deneme amaçlı minik paket hep sızdırdı anlamadım herkes çok övdü
clpa Bende beze tövbe etmeye karar verdim 🫢🫢 Yazan anneleri gördükçe anlıyorum elimin ayarı yok 🤦🏻♀️
Sumisali_ clpa 1 numarayı en fazla 1 ay kullanacak belki o kadar bile değil doğum kilosuna da bağlı hadi onu da geçtim ya pişik yaparsa ya iyi gelmezse keşke bir iki paket alıp bi deneseydiniz umarım iyi gelir.
vela clpa ben kızıma prima premium care kullanmıştım çok memnundum. İkinci hamileliğim bunda da aynı bezi kullanmayı düşünüyorum. Kızım 1 kere bile pişik olmadı ve sızdırma vs yapmadı. İlk 1 ay günde 10-12 tane kullanırsın evet doğru ama 1 ay sonra bu günde 7-8 adete düşer böyle böyle her ay bu sayı azalır. Ancak şöyle birşey de var ki en kaliteli bez bile bebeği pişik yapabilir o zaman da stoklanan bezler boşa gider. Bebeğin doğduktan sonra kullanmak istediğin bezi dene bir süre pişik vs yapmıyorsa ondan sonra stokla
busrasya clpa sleepy 1 numara bir paket var molfix 2 numara 1 paket 1 paket de yine sleepy 2 numara var hiçbirini ben almadım arkadaşlarım fazla almış açılmamış paketlerdi verdiler stok yapmayı da düşünmüyorum çocuğun durumuna göre alırım kilosu beze uygunluğu vs ay bilmiyorum bir iki paket bezden ne kâr edicez stok yapıp 50 100₺ ile zengin olmayız diye düşünüyorum tabii bu benim düşüncem 😂 stok yapmaktansa o parayla şu anımıza lazım olan ihtiyaçları almayı uygun buluyorum kendim için herkesin kendi düşüncesi tabii 🤷♀️
Bergamot clpa bebeğin cildine uymama, pişik ya da allerji yapma durumu olabiliyor. Yenidoğan stok önermem. Ha ama doğduktan sonra bebişe uygun bez bulunur, o zaman 5 numaraya kadar 2 yıllık stok yapın tabi 🤭
iremhzl clpa benimde kafami karistiriyor bu konu, arkadaslarim bi 50lili mi ne yenidogan aldi bide gorumcem bez pastasi gibi getirdi ben almadim acikcasi almayi dusunmuyorum o an alirim zamlansada alip cop olmasindansa o an almaktir diyorum o eksik kalsin suanlik